25 Ağustos 2008 Pazartesi

ne kadar sert gozuksemde

İcimde ana kuzusuyum esasen.okul ,is, asklar tum yasanmıslıklar ne getirirse getirsin anne sevgisi apayrı belki asırı bagımlıyım naticede aile iliskilerimiz cok iyi olmasada kendi icimizde annemi cok seviyorum.neye bulasırsam bulasim ona yansıtmamak icin elimden geleni yaparım onu uzmemek icin.hele su zamanlarda saglık sorunları ile ugrasırken hic olmadıgım kadar yakınındayım annemin, insallah saglıgına bir an once kavusur.ne yazıkki insanlar bir yasatan sonra cocuklasıyorlar ne tezattıki sana hala cocuk muamelesi yapmayada devam ediyorlar.kadının en kutsal durumu annelik son nokta.icimde bir his var ki ben ne yaparsam yapim onun hakkını odeyemiyegim gibi.anneler gunu gibisinden ticari sacmalıkları bosverip annelerimize gereken degeri gosterelim, her ne halt yersek yiyelim annelerimizi uzmeyelim.uyusturucudan uzak duralım.sonrasında yapılan hasar tespitide birseyleri duzelmek icin gec kalındıgı icin faydasız oldugundan beynimi ve zihnimi hep acık tutmaya calısırım elimden geldigince...bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz denir o da yalnıs dedim acı cektim cevremede cektirdim ama rahat biriyim hafızamda zayıf sayılır cabuk unutuyorum.

Hiç yorum yok: